Міфи і легенди канівської практики

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Міфи і легенди канівської практики » Гноярка » Атака жлобів і методи боротьби з цим явищем


Атака жлобів і методи боротьби з цим явищем

Сообщений 91 страница 120 из 131

91

КитВасиль написал(а):

А в цю - писав про Савченка і Парамонова, проте ці літери, здаєтьця, іщчо не вийшли друком.

Так...вийшло в світ лише 6 томів...Митець в 4-му

0

92

Мены подобається, що наступна стаття - "Вервольф".

Між іншім, у митця знову проблеми - поперли з завідування, бо обматюкав проректора. Правда, по тверезяку.

0

93

Raven_spЯ більш люблю назву Верволк.

0

94

Eugeniusz написал(а):

Урядовців - у гондураський біореактор...

За, що так карати народ Гондурасу????

0

95

Raven_sp
Лучше колымить в Гондорасе, чем гондурасить на Колыме.(с)В. Пелевин

0

96

Їхав недавно в метро з Палацу спорту на Вирлицю, десь о 8ій, час пік...народу забилось до фіга і трохи...я пристроїлся на протилежних дверях біля сидінь (На Вирлиці вихід на праву платформу)
Помічаю, що з протилежної сторони сидінь, якийсь хмирь, гоповатої зовнішності типу ненароком притуляється до жінки і суне їй руку в карман...миттєво витягнув...нічого не взявши...думаю може якось ненароком так вишло...тут він знову типу ненароком хилиться до іншої і знову суне руку в кишеню пальто...Я Перекрикуючи шум метро кричу людям, що типу вор-карманник, осторожно і т.п...Реакція людей просто здивувала: Всі так..., ну да...буває...хто провірив свої кишені...і ВСЕ...нуль реакції.... ніхто нічого йому не сказав...ніхто його не стукнув...На Позняках він вийшов(точніше винесло потоком народу)...а пішов же він не до дому....а в інші вагони, на промисел...От так от...Своя хата скраю...

0

97

Patriotofmg-42 написал(а):

Лучше колымить в Гондорасе, чем гондурасить на Колыме.(с)В. Пелевин

Віктор Олегович це зпіонерив (ну, мо, ще році у 1980-му сам придумав, а потім скористався, хоч воно вже і стало народним).

Patriotofmg-42 написал(а):

Raven_sp Я більш люблю назву Верволк.

З ЕНЦИКЛОПЕДІЇ слово не викинеш.

Raven_sp написал(а):

а пішов же він не до дому....а в інші вагони, на промисел...От так от...Своя хата скраю...

Боюся, що ми взагалі неспроможні вплинути на оточення, на стандартні стратегії його поведінки.  Адже жлобством ми називаємо базову, обумовлену інстинктами, не обтяжену етикою, поведінку. За великим рахунком, брати в супермаркеті поліетиленову упаковку і потім викидати її у смітник - теж гріх жлобства, такий як і кинути бичка на сходах, як "наїхати" на людину в черзі чи на продавця, чи на учня в школі.

Жлобство - безсмертне, і викоренити його можливо тільки разом з носієм - видом Homo sapiens. Тут я цілком солідарний з агентом Смітом.

0

98

КитВасиль написал(а):

Між іншім, у митця знову проблеми - поперли з завідування, бо обматюкав проректора. Правда, по тверезяку.

Він такий цей митець) На днях почув байку про Ю. Г., котру по секрету розповів один наш професор. Байка стосувалася незапам"ятних часів, які вже мало хто пам"ятає, часів доблесного захисту Вітчизни Юрієм Григоровичем, а саме часів коли Ю.Г. відбував службу в лавах Радянської армії. Ю.Г. був відповідальним за матеріальну частину, тобто щось схоже до кладовщика. Трапилася ця історія на другому році служби (Ю.Г. був на той час вже "дємбєлєм"). В його частині проходили навчання і йому доручили 2 бочки з пальним та ще одну зі згущувачем (порошок при додаванні котрого суміш добре прилипає до різних поверхонь). Завдання було простим - потрібно було на полігоні, на якому були смуги перешкод, зробити "аля" вогняних стін з напалму (пальне+згущувач в пропорції 2:1), котрі солдатики в ОЗК мали подолати. Все мало бути добре...проте зіграла "смикалка" Юрія Григоровича)  Він вирішив що 2 бочки з пальним забагато і тому 1 бочечку по дорозі до полігону він "загнав" в якомусь селі за пів ціни. Жадність!!! Приїхавши на полігон він змішав компоненти що залишилися.... от халепа.. згущувач зробив свою справу і тому "річ" що получилася прийшлось діставати з бочечки саперською лопаткою, але це пів біди... це все відмовлялося горіти, тому Ю.Г. пішов бомжувати з каністрою до машин "сослуживців". В кінці кінців все горіло як слід...проте на цьому халепи не закінчилися! Солдатики побігли по смузі перешкод і в кінці їх чекав сюрприз, а самеця стіна пекельного полум"я, вони її подолали на прочуд швидко, але що це?! Новенькі ОЗК горіли синім полум"ям (невірні пропорції дали про себе знати, суміш вистрілювала і прилипала на ОЗК). Після цього всього над полігоном лунав не людський крик комбата: "Где этот Вервес??!!!" Всі довго і вперто шукали Ю.Г. проте марно... Знову зіграла "смикалка солдата") Як ви думаєте де був Вервес? Не вгадали) В солдатському туалеті! Скільки часу провів там "митець" історія замовчує, але ніхто його там не знайшов) Дехто поговорюває, що саме в такі нелегкі хвилини робилася наука майбутнім "митцем", бо як відомо "Наука може робитися і на параші" (відразу прошу пробачення за різкі слівця, але це цитата одного всім відомого професора, а як відомо із пісні слів не викинеш). Але все слава богу обійшлося добре для Юрія Григоровича, буря пройшла і він відбувся кількома нарядами. Отак от служилося Вервесу)

0

99

Цю байку при мені сам митець розповідав тому самому професору. І про те, як комсомольського квитка в сортирі там же, у Білій Церкві, втопив, і про те, як солдати на полігоні ловили мух, а генерал ніяк не міг второпати, що то за едійоти з міношукачами бігають.

Та, власне, тема нашого митця не вписується в топік.

0

100

Розповім свою історію боротьби із жлобством, яка сталась напередодні НР. Послали мене значить купити невістці телефонну картку. Приходжу до метро Шевченка кажу:
- Джинс, 25, будь-ласка.
- 26
Ну й пішов ти нафіг. Не жаль однієї гривні, але не хочу її платити вуличному продавцю карток, який чи то по славі Джона Девідсона Ротвейлєра засумував, чи то на весь світ в переддень НР образився і вирішив на мені відігратись, але не переплатив я йому тієї гривні, а пішов до Контрактової площі. Тим більше що настрій надихав на прогулянку, а ще більше надихала перспектива сачканути від наряджання ялинки. Купив там, як годицця  за 25. Повертаюсь по Волоській. Вулиця пуста - ні машин ні людей. Аж тут вилітає якийсь чорний мерседес і на пустій трасі не вправляється з керуванням вилітає на тротуар, ламає молоденьке деревце знову вирулює на дорогу і зигзагами їде далі. Я вмикаю телефін (бо завжди вимикаю його з 30.12 до 02.01 і Вам того ж раджу) дзвоню 102 і кажу так і так на перехресті Волоської та Введенської чорний мерседес АА 8852 СО вилетів на тротуар і зламав деревце. Машина поїхала зигзагами далі по Оболонській, водій чи то п'яний чи то обкурений, прийміть міри. Пообіцяли. Навряд чи вони хоч щось зроблять, але маю надію, що в переддень НР дядяки міліоціонери таки зуміють вибити із водія певну кількість банкнот на подарунки дітям.
А тепер сиджу і думаю. В той день я мужньо в міру своїх можливостей воював з жлобами, але в чиїхось очах я сам виявився жлобом. Двічі жлобом. Перший раз, напевно, подумки мене обізвав жлобом продавець карток, якому я пожалів гривні. Другий раз мене б не те що жлобом стали багато вважати, а навіть ледве не стукачем або взагалі сексотом дехто із наших співвітчизників. Нам стільки років вбивали дві взаємовиключаючих тези:
1. Треба стукати на всіх і про все - це громадянський обов'язок кожного.
2. Бути ябедою=> стукачем => сексотом погано.
От і маємо. Всі (майже всі) стукаємо, інформуємо та доносимо навіть не заради користи, а лише тому що так нада. І всі вважаємо, що так недобре і інші стукачі недостойні поваги. І спробуй тут розібратись де просто підле "постукування", а де інформування влади про скоєння правопорушення. Бо я ж постукав на водія, який зламав деревце (і вимушений зізнатись подивився із заздрістю на чудовий мерседес, що дурню дістався), але ж не біжу здавати знайомого, коли той в супермаркеті якусь дрібницю на моїх очах поцупить. То що? Здавати всіх чи дотримуватись "омерти"?

0

101

На мой взгляд, тут всё просто. У нас слишком любят навешивать ярлыки на людей. А люди - всё те же, независимо от ярлыков.

В первом случае вы просто играли в игру - кто кого. Ты бы купил за 26 - он бы выиграл, не купил - он проиграл. А обзывать друг друга можно как угодно, но это здесь ни при чём. Вы были в равных условиях и сделали свой выюор каждый.

А во втором случае, мне кажется, ты использовал один из методов борьбы с разрушением. С точки зрения нашей Секты  ;) , борьба с разрушением оправдана. Поэтому я бы не назвал это стукачеством, хотя по сути это оно и было. Тут весь вопрос в ценностях - что для тебя и Истории ;) более ценно. Веришь в священность частной собственности - изволь пожаловаться на друга, ворующего в маркете.

А ярлыки не стоит навешивать ни в каком случае.

+1

102

нуыыы... хочустучу-хочунестучу - тоже вполне жизненный принцип.

0

103

А, дорогой Nefarious, воно Вам треба?? В смысле, "жизненные принципы"? Меньше принципиальности - больше лабильности. Я подозреваю, что основные принципы всё же встроены в наш биологический аппарат. Главное, с ними не сильно спорить (т.е. спорить, но несильно). А в остальном - поступать, как мыслится, а не по прецедентному праву.

0

104

Брунейский Агент написал(а):

Я подозреваю, что основные принципы всё же встроены в наш биологический аппарат.

Ага, проте у кожного різні, свої, і без них не можна, щоб не говорили. Взагалі то я не принципова людина проте приходиться ними користуватися, наприклад в боротьбі зі жлобами :kachok:

0

105

Painkiller написал(а):

Ага, проте у кожного різні, свої

Свои у каждого культурные принципы. А вот биологические (если, конечно, признавать их существование вообще) скорее одинаковые. Ну, например, что воровать нехорошо - явно доисторический принцип, что бы там христиане не говорили о Моисее. Другое дело, что культуры обходят его путём установки "украсть у врага хорошо".

Painkiller написал(а):

проте приходиться ними користуватися, наприклад в боротьбі зі жлобами

И как? Помогает?

0

106

Брунейский Агент написал(а):

воровать нехорошо

Ага, а непойман  - не вор.

Брунейский Агент написал(а):

И как? Помогает?

А то! Маю не так багато принципів, проте один застосовую обов"язково: З людьми - по людськи, а з нелюдами - такими ж методами  :viking: . Може дещо й не вірно, проте без цього не можу.

0

107

Painkiller написал(а):

Ага, а непойман  - не вор.

Даже несмотря на то что не пойманы, раскольниковы плохо себя чувствуют. "Не пойман - не вор" - скорее юридическая поговорка, чем моральная.

0

108

Брунейский Агент написал(а):

"Не пойман - не вор" - скорее юридическая поговорка, чем моральная.

Можливо воно і так... Проте трапляються уродки, котрі беруть це за догму, принцип а то і ще гірше...

0

109

Painkiller написал(а):

З людьми - по людськи, а з нелюдами - такими ж методами

Знов-таки, повторюся. Концептуальний анігдот-притча. Пасує до всіх дзеркальних етичних ситуацій.

"- Синку, ти куди?
- На війну, мамо, - москалів бити.
- А якщо вони тебе?
- А мене ж за що? Я ж не москаль?!"

З нього витікає, що поняття "люди-нелюди" суть теж дуже відносні. Адекватність у моральних засадах обертається неадекватністю у звірячому стаді. І навпаки, розпонятка є неприйнятною в групі інтелігентних людей, котра намагається жити за мораллю, зафіксованою мудрими людьми минулих поколінь у певні принципи.

Як водиться, перемагають базові інстинкти, особливо на зламі епох, коли руйнується нормальне відтворення моралі.

+1

110

КитВасиль написал(а):

З нього витікає, що поняття "люди-нелюди" суть теж дуже відносні.

Мало того, це ще й  суто індивідуальне поняття, котре залежить від багатьох факторів: виховання, оточення, характеру індивідуума і т. д.

КитВасиль написал(а):

Як водиться, перемагають базові інстинкти, особливо на зламі епох, коли руйнується нормальне відтворення моралі.

Поясніть будьласка :umnik:

0

111

Painkiller написал(а):

Поясніть будьласка

Коли цивілізація руйнується, відбувається і руйнація суспільної моралі.

Молоді люди, усвідомлюючи, що вони опинилися на "кораблі дурнів" або у віверці сліпих, котрих ведуть сліпці, моментально зрікаються тих цінностей, котрим їх навчали батьки-дідусі-бабусі. Тому за борт викидаються всі цінності старшої генерації.

"Наше сердце работает, как новый мотор,
Мы в четырнадцать лет знаем все, что нам надо знать,
И мы будем делать все, что мы захотим,
Пока вы не испортили весь этот мир.
А пока - мы хотим танцевать." (В.Цой)

Передача інформації між поколіннями частково чи повністю витісняється базовими принципами організації "тусовки" ("клубу") або "банди" (у термінології Дольника) - але ці принципи нічого спільного з мораллю не мають. Найкращий згуртовуючий принцип - "не можна ображати своїх, друга треба захищати" - єдина подоба моралі в такій групі. Базовий поділ - на своїх та чужих. До чужих належать також старші, а також ізгої, що не живуть по поняттях, які існують "на районі".

На віковій межі розпаду таких угруповань (24-25 років) зв'язки між "своїми" також втрачаються - поступово, але невпинно.
("Уходят друзья, кореша, однолетки,
как будто с площадки молодняка.
Нас кто-то разводит в отдельные клетки
от некогда общего молока.
Напрасно скулю по друзьям, как звереныш,
друзей не воротишь"...  - Е.Евтушенко)

У "трудовому колективі" протистояння 25-30-річних ще більш виражене, бо тут їх конкретно гноблять і відводять нижчі щаблі у єрархії. Якщо зачатків моралі не було, то тут людина йде угору просто по трупах.

Хорошою ілюстрацією всіх цих тез може бути шлях одного дуже нам всім відомого (ну, принаймні старшим: Пейнкілеру та Чудотворцю) митця, котрий з академічно-професорської родини дуже рано вирвався на дворову "пацанську вольницю" і абсолютно зневажав усі моральні принципи, котрих надивився серед класиків української літератури доволі. Усі славили партію, дружбу народів, Леніна, Сталіна і комунізм, а самі тим часом тримали дулю в кишені і поміж собою тихенько лаяли москалів, поспішаючи настукати одне на іншого.

Проте - що виросло з відомого бунтівника, ми всі добре знаємо. Надзвичайно обдарований і продуктивний учений - з одного боку, і абсолютно безпринципне, матюкливе і хамовите створіння - з іншого. Навіть свідомого цинізму або сміливості відповідати за сказане чи зроблене - немає. Зневага до всіх "блатних нездар" і висока тарифна ставка для них же.

Злам епох призводить до того, що 1-2 покоління дітлахів виростає по дворах. Переважно без батька, або з таким батьком, у котрого моралі ніякої від народження не було. Дві-три генерації - і ми живемо у абсолютно маргінальному суспільстві, складеному "бомжами", "жлобами" та "гопниками".

Зрозуміло, що відтворення моралі не буде ніколи, аж поки ззовні хтось не залучить наймолодшу генерацію до усіляких цікавих речей, керованих старшими. Всілякі гуртки, зорієнтовані на виховання і зацікавлення маргінальних дітлахів були доволі успішним експериментом у межах соціальних програм колишнього мера Нью-Йорка Джуліані.

Спрацювало у Гарлемі! Може, і у нас колись спрацює. Але, погодьтеся, три-чотири хвилі "втрачених поколінь" - громадянська війна, сталінізм, ІІ світова, перебудова - це велике навантаження на мораль одного міста Києва.

І тому ми живемо в майже абсолютно маргінальному місті серед таких само жлобів, як і ми.

І тому відчуваємо, що жити за принципами моралі - означає бути ідіотом.

Painkiller: асіліл? букав ні многа? єслі многа, звиняйте, можна і нічитать. я крівєтко.

Отредактировано КитВасиль (2008-01-12 20:33:56)

+2

112

КитВасиль
Сумно але факт. Але порівнювати Гарлем з Києвом якось..... Не той рівень.

0

113

КитВасиль написал(а):

І тому відчуваємо, що жити за принципами моралі - означає бути ідіотом.

Мабуть, так воно і є...

0

114

КитВасиль написал(а):

КитВасиль написал:І тому відчуваємо, що жити за принципами моралі - означає бути ідіотом.Мабуть, так воно і є...

А як на мене то все то залежить від виховання....

0

115

Painkiller написал(а):

КитВасиль написал:І тому відчуваємо, що жити за принципами моралі - означає бути ідіотом.Мабуть, так воно і є...

ЗАВЖДИ ТРЕБА ДОТРИМУВАТИСЬ ПЕВНИХ НОРМ ПОВНЕДІНКИ.
і незалежно від твого стану у суспільстві, треба шанувати оточуючих і жити за принципами моралі, тоді б наше життя було  прекрасним

0

116

yosia написал(а):

ЗАВЖДИ ТРЕБА ДОТРИМУВАТИСЬ ПЕВНИХ НОРМ ПОВНЕДІНКИ.і незалежно від твого стану у суспільстві, треба шанувати оточуючих і жити за принципами моралі, тоді б наше життя було  прекрасним

Тоді б воно називалося УТОПІЄЮ!!!!

0

117

Вчора шарився по парку партизанської слави (Лівий беріг),....зрозумів. що ніколи не будемо Ми цивілізованими, не будемо ми в Європі...це вже в крові...весь парк завалений сміттям,  бутилками, пластиковим посудом та іншим атрибутом культурного отдиха на пріродє...

0

118

Raven_sp
Вибачте але той парк Галімий :), що аж гидко.

0

119

Patriotofmg-42 написал(а):

Вибачте але той парк Галімий , що аж гидко.

Не в тім діло....наші люди смітять всюди чито в гопівському районі, чи на майдані....

0

120

Patriotofmg-42 написал(а):

Raven_spВибачте але той парк Галімий , що аж гидко.

Raven_sp написал(а):

Не в тім діло....наші люди смітять всюди чито в гопівському районі, чи на майдані....

Чисто не там де смітять, а там де прибирають!!!!

0


Вы здесь » Міфи і легенди канівської практики » Гноярка » Атака жлобів і методи боротьби з цим явищем